Cum sa creezi o oferta limitata produse it pentru a vinde mai mult

Cum sa creezi o oferta limitata produse it pentru a vinde mai mult

Conform psihologilor, incurajarea unui sentiment de urgenta prin stabilirea unor termene stricte este o modalitate foarte eficienta de a depasi amanarea. Cand oferiti cumparatorilor timp sa se gandeasca, vor intarzia sa faca cumparaturile. Daca aceasta intarziere se intampla destul de mult, este posibil sa nu faca o achizitie deloc!

Nu-ti permite sa ti se intample asta. “Oferta limitata” este un reminder constant pentru vizitatorii dvs., spunandu-le sa “cumpere acum”. Exista numeroase moduri de a-i face pe vizitatori sa se simta ca exista un ceas care le cere sa faca o achizitie acum. O oferta speciala disponibila numai pentru o perioada limitata de timp. Data de expirare a ofertei creeaza un sentiment de urgenta pentru clientii dvs. Reducerile si cupoanele pentru toate tipurile de produse si servicii utilizeaza aceasta metoda de oferta limitata produse it.

Mai subtil, puteti sugera ca inventarul este limitat si consumabilele se epuizeaza, incurajandu-va clientii sa cumpere un produs inainte de a iesi din stoc.

Fii creativ!Sa examinam anumite moduri in care puteti profita de cele trei abordari ale urgentei in randul clientilor dvs.

Ofertele cu timp limitat

Cel mai eficient: stabiliti un termen limita pentru reduceri

Toata lumea iubeste sa economiseasca bani, iar oferirea de reduceri este una dintre cele mai eficiente metode de incurajare a vanzarii. Dar daca reducerile sunt oferite pe termen nelimitat, va antrenati clientii sa astepte o reducere permanenta a preturilor. Pentru a evita efectul de ieftinire a produsului dvs. in timp ce utilizati in continuare puterea unei reduceri, stabiliti un termen limita cum ar fi o oferta limitata produse it.

Oferirea de oferte speciale si reduceri este inutila daca vizitatorii nu sunt constienti de ele. In cazul in care produsul pe pagina dvs. de pornire este limitat, luati in considerare utilizarea unui pop-up pentru a informa cumparatorii despre promovarea dvs. Deci, trebuie sa fie o oferta limitata produse it demna pentru a atrage atentia atentia oamenilor.

Oferiti clientilor o experienta personalizata, variind reducerile cu o oferta limitata produse it in functie de ceea ce fac. Implementarea ofertelor dinamice poate fi mai eficienta decat ofertele statice de facilitare a conversiilor, deoarece accelereaza treptat simtul urgentei si impresioneaza clientul in acelasi timp.

Asigurati-va ca clientii sunt constienti ca vanzarile sunt limitate in timp. Prezentati produsul redus si termenul limita pe pagina dvs. de pornire pentru a stimula interesul clientilor si urgenta.

Costurile de transport sunt determinate numai in timpul platii si uneori pot fi substantiale. Daca clientii dvs. stiu ca transportul gratuit va fi disponibil numai pentru o perioada limitata de timp, clientii vor fi tentati sa cumpere, pentru a economisi bani in transport.