Ghid pentru a avea un magazin de shopping de succes

Ghid pentru a avea un magazin de shopping de succes

Lumea se schimba, iar afacerea se schimba odata cu ea. Datorita cresterii concurentei, comertul este din ce in ce mai competitiv, iar proprietarii de afaceri trebuie sa gaseasca modalitati de a mentine rentabilitatea. O mare parte a comertului a fost preluata acum de comertul digital.

Daca va uitati la unele statistici, veti intelege de ce este atat de important sa va stabiliti in aceasta familie de comert electronic online daca doriti sa ramaneti competitivi. Aceasta este o piata de trei miliarde de dolari, care a crescut cu numai 20% in ultimii ani. Se compune din 12-24 milioane de magazine de shopping 365 online (un numar precis nu este cunoscut).

Nu va faceti griji, exista inca multe moduri in care puteti imbunatati statutul afacerii dvs de shopping 365. Conform acelorasi statistici, 94% dintre oameni considera ca magazinele bine concepute ofera o rata mai mare de conversie si de vanzari.

Pentru a face vanzare, trebuie sa tineti utilizatorii implicati. Este nevoie de aproximativ 50 de milisecunde pentru ca utilizatorii sa decida daca le place site-ul dvs. sau nu. Vreti si trebuie sa fiti cat mai creativi posibil. Poate fi ceva la fel de simplu ca si antetul sau numele magazinului.

O prima impresie poate dura ani intregi, deci investiti in cel mai bun design posibil, alegeti modelul potrivit si oferiti o experienta unica pentru utilizatorii dvs. Ganditi-va la nisa si notati 2 sau 3 abordari de design care ar functiona pentru dvs. si apoi vorbiti cu designerul site-ului dvs. Mergeti pe un magazin de shopping 365 indraznet daca credeti ca aceasta abordare va functiona pentru vizitatorii dvs.

Clientii dvs. isi vor aminti 80% din ceea ce vad si un procent de 20% din ceea ce citesc. Fotografiile mari ale produselor impreuna cu designul site-ului sunt cele doua domenii principale pe care ar trebui sa va concentrati daca doriti sa aveti un magazin de shopping 365 de succes.

Lista de verificare a fotografiilor cool:

  • Utilizati un fundal alb pentru a lasa produsul dvs. sa iasa in evidenta
  • Mergeti pe dimensiuni mari pentru a prinde interesul utilizatorului si pentru a-i lasa sa stie exact ce achizitioneaza
  • Permiteti marirea, astfel incat clientii dvs. sa poata vedea fiecare detaliu mic
  • Oferiti fotografii ale produsui din toate unghiurile
  • Daca nu doriti sau nu aveti echipamentul potrivit, sa va bazati pe un fotograf profesionist (nu este rentabil daca vindeti sute de obiecte)

Doriti o navigare fara stres, permitand vizitatorilor sa gaseasca cu usurinta ceea ce cauta, deoarece daca nu o gasesc, nu pot cumpara. Urmatoarele strategii sunt usor de aplicat si s-au dovedit a fi foarte eficiente:

Adaugati o categorie \”Ce este nou\”
Clientii care se intorc vor dori sa vada cea mai recenta colectie. Nu doresc sa rasfoiasca lucrurile vechi in timp ce cautau produse noi. Includeti o fila \”Produse noi\” in pagina principala pentru a o face mai vizibila si pentru a atrage noi vizitatori sa ramana pe site-ul dvs de shopping 365.

H & M are o subcategorie \”New Arrivals\” pentru fiecare dintre principalele categorii: barbati, femei, copii si acasa. De acolo, puteti filtra produsele in functie de categorie, dimensiune, culoare sau tendinta. Cu doar cateva clicuri clientii gasiti exact ceea ce doriti. Util si eficient.