Cum construiești cea mai bună baza de date email

Cum construiești cea mai bună baza de date email

Un element esențial al unei campaniei de marketing prin e-mail de succes este o listă cu adresele de e-mail ale persoanelor care sunt cu adevărat interesate să primească e-mailuri de la companie sau organizație. În caz contrar, publicitatea nesolicitată va fi clasificată ca spam.  O baza de date email vă ajută să evaluați succesul campaniilor dvs. de e-mail și, mai important, reduc riscul ruperii legilor anti-spam.

Ce să NU faceți când construiți o baza de date email?

Nu generați adrese de e-mail utilizând instrumente speciale pe care le puteți găsi pe Internet
Nu recoltați adrese de e-mail de pe site-uri web
Nu cumpărați liste de e-mailuri.

O baza de date email vândută pe Internet nu este niciodată validată și este plină de adrese de e-mail care nu sunt valabile. În plus, aceste liste sunt folosite de mulți agenți de marketing și proprietarii adreselor de e-mail sunt deja hărțuiți cu e-mailuri de la alți comercianți de e-mail și au o mare îndoială că vă vor deschide și citi mesajul, deoarece primesc sute de e-mailuri zilnic. Adresele de e-mail recoltate de pe site-uri aparțin unor persoane care nu au auzit despre dvs. și vor dori cu greu să primească e-mailurile.

Dar … există o modalitate diferită de a crea o baza de date email. Vorbesc despre un formular de abonare pe site-ul dvs. Înainte de a începe cu marketingul de e-mail, accesați site-ul web. Sau, probabil, aveți deja un site în care faceți publicitate produselor și serviciilor dvs. Configurați un formular de abonare undeva pe pagina dvs. web prin care îi faceți pe alții să se înscrie în listele de discuții. Puteți folosi acest plugin gratuit de newsletter pentru wordpress pentru a plasa un formular de înscriere pe blogul dvs. WordPress. Frumusețea este că baza de date email va fi confirmată, și va conține doar persoanele care sunt interesate de ofertele dvs. Nu este atât de rapid și ușor ca generarea sau recoltarea de adrese de e-mail, dar este o modalitate mai sigură. Nu veți trimite e-mailuri nesolicitate, deoarece aveți o dovadă că destinatarul s-a înscris la lista dvs. de corespondență.

Când aveți o listă de abonați care au convenit în mod special să primească e-mailuri de la dvs., aveți un activ care poate fi valorificat din nou și din nou. Puteți utiliza această baza de date email pentru a direcționa traficul către diferite site-uri web și pagini de vânzări.

Pentru a avea o baza de date email foarte profitabilă, trebuie să construiți o relație cu abonații. Vreți să vă placă, să vă simțiți ca și cum vă cunosc, să se simt confortabil să cumpere de la dvs. și, cel mai important, vreți să aștepte cu nerăbdare e-mailurile dvs. Dacă puteți construi o relație puternică cu abonații, atunci aveți mai multe șanse de a vă achiziționa produsele și serviciile.