Alimente nutritive indispensabile din salata

Consumul de salate este o modalitate foarte buna de a reduce pofta de mancare si de a adauga substante nutritive dietei tale.

Dar, ascunse printre aceste salate (in frigider) sunt slatele capsa care reduc grasimile si consumul de calorii mai mult decat ne dam seama.

Iata cateva dintre alimentele cele mai nutritive care nu trebuie sa lipseasca din salate, de asemenea, sunt mai gustoase si mai scazut in grasimi si calorii. Scopul pentru a adauga aceste legume la fiecare salata:

     

  • sfecla
  • ardei
  • varza rosie
  • morcovi
  • rosii
  • castraveti
  • fasole
  • varza
  • cepe
  • mazare
  • ciuperci

Daca nu ati mancat de fructe în salate, încercati sa adaugati afine, mandarine, capsuni taiate, felii de mere sau struguri rosii. Ele vor da dulceata si vor stimula nurtitia.

Pentru completa salata, este important sa se adauge o sursa de proteine??. Unele alegeri bune de proteine ??sunt:

  • oua fierte tari
  • albusuri de ou
  • pui la gratar
  • creveti fierti sau aburiti
  • somon la gratar
  • piept de curcan

Sfat: Somonul prevede omega-3, acizi grasi, ceea ce duce la îmbunatatirea sanatatii inimii si obtii in acelasi timp un impuls de proteine??.

Daca nu mananci carne, amintiti-va ca puteti obtine proteine ??din alte alimente, cum ar fi:

  • tofu
  • linte
  • fasole
  • fasole neagra

Alte alimente non-carne, cum ar fi nuci, migdale si avocado, asigura atat proteine ??cat si grasimi bune.

Leave a Reply