Ce se intampla daca bei apa pe stomacul gol dimineata

Ce se intampla daca bei apa pe stomacul gol dimineata

Intr-o zi m-am intrebat: “Ce fac femeile japoneze pentru a avea piele de portelan impecabila si siluete subtiri si tonifiate?” Dupa ce am facut o mica cercetare, am aflat despre un ritual japonez de a bea apa pe stomacul gol, imediat dupa trezirea in fiecare dimineata.

Conform numeroaselor studii, aceasta practica simpla ofera rezultate pozitive privind diferitele conditii de sanatate.

1. Am inceput sa ma simt mai proaspat si mai sanatos.
La cateva zile dupa ce am inceput sa beau apa dimineata, am inceput sa ma simt mai usor. Am simtit ca corpul meu se detoxifica mai usor.

2. Metabolismul meu s-a imbunatatit.
Aceasta practica a facut dieta mea mai tolerabila. Nu mai simteam foamea care ma deranja in fiecare ora. Necesitatea de a lua gustari intre mese a disparut si am avut mai multa energie.

3. M-a ajutat sa slabesc.
Pe langa faptul ca simt mai putina foame, digestia mea a incetat sa mai fie lenta si greoaie. Și avand mai multa energie m-au motivat sa fac mai multa miscare.

4. Parul meu a inceput sa arate mai bine.
Parul meu era atat de fragil incat de obicei l-am taiat de doua ori pe luna. Apa de baut nu numai ca a dus la cresterea sanatoasa a parului, dar l-a facut sa arate incredibil de stralucitor!

5. Am incetat sa mai am infectii ale tractului urinar.
Tratarea apei a rezolvat aceasta problema mai bine decat orice antibiotice. In acest moment, succesul este rasunator si nu mai sunt deranjat de senzatii dureroase de arsura.

6. Nu am fost bolnav de mult timp.
Acest ritual simplu mi-a imbunatatit cu adevarat sistemul imunitar. Ceva la fel de simplu ca apa de baut pe stomacul gol ma ajutat sa tratez bolile fara sa recurg la medicamente.

Cum pot obtine cele mai multe beneficii de apa potabila dimineata?

Urmati aceasta metoda pentru a va simti energizata pe tot parcursul zilei:
Beti patru pahare de apa imediat dupa trezire, inainte ce va spalati dintii si pe stomacul gol. Daca va este dificil sa incepeti cu patru pahare, incepeti cu unul si mariti treptat cantitatea.
Nu mancati nimic in urmatoarele 45 de minute.
Dupa 45 de minute, puteti manca si bea in mod normal.
Nu mancati si nu beti nimic timp de 2 ore dupa micul dejun, pranz si cina.